Find answers, ask questions, and connect with our
community around the world.

Czytelnia Dyskusje Codzienne rozmowy po spotkaniu 7.02 Odpowiedź na: Codzienne rozmowy po spotkaniu 7.02

• Ania Podżus-Huf

Członek
    7 lutego 2022 o 23:56

Udało mi się nadrobić całe poranne spotkanie a w tym czasie pan ząbek nawet nie drgnął ☺️

Ile dzisiaj było znowu bliskich mi tematów! Głównie o mamie…choć mam zupełnie odwrotne, jak już wspominałam, wspomnienia i relacje z moją mamą to jej temat też do dnia dzisiejszego jest we mnie bardzo żywy. Z moją mamą mamy bardzo przyjacielskie relacje, jest dla mnie wielkim wzorem na wielu polach. Dzięki niej jestem z zawodu kim jestem, bo ona w swojej pracy zawsze zabierała nas (mnie i brata) do swoich podopiecznych z niepełnosprawnością i dzięki temu poszłam w to. Codziennie do siebie dzwonimy, smsujemy, od kiedy mam dziecko to przesyłamy foteczki, facetime itd. U mnie w domu jest też bardzo swobodna relacja jeżeli chodzi o pieniądze (mamy mocne doświadczenia związane z tym, że mój tata jest hazardzistą i jak byłam w 5 klasie to przegrał dosłownie wszystko co mieliśmy, więc wiem, że pieniądze raz są a za chwilę może ich nie być i na nich świat się nie kończy) i jestem upoważniona do konta mamy a mama do mojego. Także zaufanie i otwartość w naszej relacji jest ogromna. I ja jej nie powiedziałam o tych moich powiększonych węzłach, o usg i wizycie u hematologa, bo nie chcę jej martwić. A byliśmy u niej przez cały weekend więc okazji miałam wiele. Ona ma w środę 7 chemię, jest mocno osłabiona i w ogóle no nie potrzeba jej więcej negatywów. I tak ciągle mocno przeżywa moją skorę i inne zdrowotne przypadłości więc jej nie powiedziałam. Ale dzisiaj cały dzień boli mnie głowa, a mnie głowa nie boli nigdy, serio. I wiem, że to pewnie też przez to wielkie niewyspanie itd. ale czuję, że to nie jest głównym powodem. Wiem, że chodzi o to, że to przed nią ukrywam. Biję się sama ze sobą czy i kiedy jej powiedzieć. Także temat mamy mocno ze mną zagrał dz